2009年1月26日

I Can Only Imagine

 夕べ、大和カルバリーチャペルのネット礼拝を見ていたら素晴らしい音楽の奉仕がりました。奉仕というかビデオクリップを流していたのだけど、久々に心にぐっとくる音楽だった。気になってYouTubeで調べたら再生回数が100万回超えてる曲とかあるし、僕が知らなかっただけで結構有名なアーティストでした。
 早速CDを注文しました^^

 Mercy Me - I Can Only Imagine

 歌詞を自分なりに翻訳^^;

I can only imagine
What it will be like
When I walk
By your side

I can only imagine
What my eyes will see
When your face
Is before me
I can only imagine

I can only imagine

[Chorus:]
Surrounded by Your glory, what will my heart feel
Will I dance for you Jesus or in awe of you be still
Will I stand in your presence or to my knees will I fall
Will I sing hallelujah, will I be able to speak at all
I can only imagine

I can only imagine

I can only imagine
When that day comes
And I find myself
Standing in the Son

I can only imagine
When all I will do
Is forever
Forever worship You
I can only imagine

I can only imagine

[Chorus]

I can only imagine [x2]

I can only imagine
When all I will do
Is forever, forever worship you

I can only imagine

--------------------------------------------------

想像しか出来ない
どんな感じだろう
あなたのとなりを歩くのは

想像しか出来ない
僕の目にはなにが映るだろう
あなたの御顔を前にするとき
想像しか出来ない

想像しか出来ないよ..

[Chorus:]
あなたの栄光に包まれ 僕のハートはなにを感じるだろう
あなたのために踊りだすかな 恐ろしさのあまり身動きもとれないかな
あなたの臨在のまえに立っていられるかな 膝をかがめてしまうかな
ハレルヤと歌えるだろうか 話すことさえできるだろうか
想像しかできない

想像しかできないよ..

想像しかできない
その日がきたとき
自分自身を見いだす
御子の御前に立って

想像しかできない
その日がきたとき
僕のすることはすべて永遠に..
永遠にあなたを礼拝すること
想像しかできない

想像しかできないよ..

[Chorus]

想像しかできないよ.. [x2]

想像ならできる
僕のすることはすべてあなたを礼拝すること 永遠に..

想像ならできる

0 件のコメント: